Markazi

رخت آویز شگفت انگیز... - مرکزی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
رخت اویز
آدرس
آشتیان-
تلفن
0
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

رخت آویز شگفت انگیز
یکی از مدل های بسیار زیبای رخت آویز که مدتیه تولید میشه و مورد توجه همگان قرار گرفته است (قیمت 12000)
شما فقط کافی است به یکی از دو آدرس زیر مراجعه کنید تا از نحوه خرید و تمام توضیحات مربوط به این محصول و نحوه ارسال آن با خبر شوید.
لطفا به یکی از آدرس های زیر بروید :

1-به صفحه

http://websale.takshop91.biz در این صفحه از قسمت دسته بندی گزینه ی (لوازم خانگی) را انتخاب کنید تا تمام محصول ها برای شما نمایش داده شود و برای انتخاب محصول مورد نظر خود روی آن کلیک کنید.

2- به صفحه
http://websale.takshop91.biz/product.php?id=91 مراجعه نمایید. در این صفحه فقط رخت آویز مورد نظر موجود است به همراه توضیحات کامل آن.

میتوانید این محصول را درب منزل تحویل بگیرید و بعد پول آن را به مامور پست بپردازید که تخفیف ندارد. یا متوانید به صورت نقدی این محصول را خرید کنید که 15% تخفیف دارد.
با تشکر از دیوار

کد آگهی : 26510
بازدید : 7209
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7209
Your رای:
جدیدترین آگهی های ساير لوازم و اثاثه در مرکزی 1 مورد
رخت آویز شگفت انگیز...

رخت آویز شگفت انگیز...

رخت اویز
1396/5/9 9:57:36

رخت آویز شگفت انگیز یکی از مدل های بسیار زیبای رخت آویز که مدتیه تولید میشه و مورد توجه همگان قرار گرفته است (قیمت 12000) شما فقط کافی است به یکی از دو آدرس زیر مراجعه کنی…